Kdy bude zásilka doručena?

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky.
Průběh doručování můžete sledovat on-line. Číslo zásilky vám bede zaslány na e-mail, který jste uvedli v objednávce. Jakmile bude vaše objednávka připravena na odoslanie, budeme vás informovat e-mailem.

Poškození zásilky v průběhu přepravy

Příjemce by měl při přebírání zásilky od přepravce provést kontrolu, zda je obal neporušený a zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Když jsou při této přejímce zjištěny zjevné vady na balíku popř. na zboží samotném, odpovídá příjemce za to, aby tyto skutečnosti byly oznámeny písemně řidiči do protokolu o převzetí v okamžiku doručení PPL. V případě, že tuto skutečnost zjistíte do tří pracovních dní od doručení zásilky, můžete se obrátit přímo na přepravce přes jejich reklamační formulář z důvodu urychlení celého procesu reklamačního řízení. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé v průběhu přepravy u dopravce dle jejich platných obchodních podmínek.

Dopravu a přepravní náklady 

Dobírka
Kurýr PPL: 130 CZK
Česká pošta: 120 CZK

Bankovní převod
Kurýr PPL: 100 CZK
Česká pošta: 90 CZK

Dodací lhůta

Celková doba dodání (včetně dodávky) je 2-5 pracovních dnů - pokud je výrobek skladem. V ostatních případech prosím kontaktujte náš obchod.