JAK ŘEŠIT PŘÍPADNOU REKLAMACI?

Nastal nějaký problém? Něco není v pořádku? Velice nás to mrzí a buďte si prosím jisti, že vyvineme maximální úsilí, abyste měli své zařízení v pořádku co nejrychleji. I přes naše pečlivé testování se díky typové podstatě našeho zboží (elektronika) může nějaká výrobní vada projevit až časem. Pokud se tak stane, prosím kontaktujte nás na náš email nebo telefon. Je totiž možné, že Vám náš technik bude schopen poradit i na dálku. Často se některé problémy, zejména ty softwarové, dají řešit okamžitě a přes telefon nebo vzdálenou plochu. Ušetří to zejména Váš čas, který byste zbytečně strávili bez Vašeho zařízení.

Pokud ovšem bude nutné zařízení poslat na reklamaci k nám, vězte, že se ji budeme snažit vyřešit co nejdříve. Jsme firma orientující se na zákazníka a nebereme to jen jako prázdné heslo. Víme, že Vaše spokojenost je spjata s perfektním servisem a uvědomujeme si to i u řešení reklamací.

Zboží prosím zašlete na naši adresu: 

Sprzetowo.pl Krzysztof Topa
Dobczycka 66
32-406 Czechowka
POLAND

+420 736 483 754

Prosím dbejte na pečlivé zabalení Vaší elektroniky. Ztratili jste fakturu? S tím si nemusíte lámat hlavu, nevadí. Máme ji v systému.